Проєкт
Задача:Розробити експортну стратегію для нового вибробника дитячого харчування в Україні. Обрати ринки з огляду на наявну сертифікацію заводу. Зібрати та навчити команду менеджерів зовнішньоекономічної діяльності.
Початок співраці: 2024 рік
Результати:В травні компанія отримала перше замовлення в США, в липні продукція потрапила на полиці супермаркетів в Нью-Йорку.
Інструменти:• Email маркетинг• Онлайн зустрічі з С-level контрагентами• Налаштування корпоративної сторінки в Linkedin та сторінки СЕО• Лідогенерація в Linkedin• Участь у виставці PLMA Амстердам• Отримання безкоштовної участі в Riga Food 2024 • Підготовка компанії до участі в SIAL Paris 2024
Проєкт
Задача:Розробити експортну стратегію для нового вибробника дитячого харчування в Україні. Обрати ринки з огляду на наявну сертифікацію заводу. Зібрати та навчити команду менеджерів зовнішньоекономічної діяльності
Початок співраці: 2024 рік
Результати:В травні компанія отримала перше замовлення в США, в липні продукція потрапила на полиці супермаркетів в Нью-Йорку
Інструменти:• Email маркетинг• Онлайн зустрічі з С-level контрагентами• Налаштування корпоративної сторінки в Linkedin та сторінки СЕО• Лідогенерація в Linkedin• Участь у виставці PLMA Амстердам• Отримання безкоштовної участі в Riga Food • Підготовка компанії до участі в SIAL Paris